Подорож до Дніпропетровська

12 жовтня цього року учні нашої гімназій відвідали місто Дніпропетровськ.

Першим об'єктом нашої екскурсії був Національний центр аерокосмічної освіти молоді імені О. М. Макарова. Ми були присутні на засіданні астрофізичної секції. Екскурсія залами та виставками Центру була дуже цікавою та пізнавальною.

Гордістю Центру є навчально-виставковий комплекс, де представлені як історія, так і сучасні досягнення ракетно-космічної галузі України. Найбільше нас вразила найпотужніша балістична ракета «Сатана», класу «земля-повітря», яка занесена до Книги рекордів Гіннеса.

Після екскурсії організатори провели брейн-ринг, де ми змогли показати свої знання. Далі ми оглянули експозицію космічної техніки. На відкритому майданчику виставкового комплексу є справжні бойові і мирні ракетоносії, ракетні двигуни.

Після такої кількості нових вражень та інформації нам необхідно було підкріпитися, тому нас запросили пообідати. Підкріпившись ми вирушили на огляд історичних місць Дніпропетровська.

Найбільше запам'яталася «Куля бажань». Кажуть, що якщо бік цієї кулі потерти, загадавши при цьому найпотаємніше бажання, воно обов'язково збудеться. Ми всі, звісно, кулю потерли. Тепер чекаємо, коли ж збудеться бажання.

Далі було заплановано відвідування планетарію, де нам розповіли дуже цікаві факти про планети, зорі, космічні системи та багато чого іншого. Ми побачили віртуальну карту зоряного неба. Враження незабутні! Цей день, проведений так пізнавально, переконав нас, що Дніпропетровськ недарма називають космічною столицею України.

Наступними пунктами нашої екскурсійної програми був огляд вечірнього Дніпропетровська та вечеря.

Потім ми поселилися у готелі, попили чаю та мали лягати спати, але вражень було так багато, тому довго не могли вгомонитися.

Зранку поснідали, зібрали свої речі та пішли на екскурсію по місту. Дуже сподобався історичний музей імені Д. І. Яворницького. Будівля музею знаходиться в центрі Дніпропетровська. У музеї виставлені колекції від старовинних знарядь праці до експонатів часів Другої Світової війни. Найцікавішою була діорама «Битва за Дніпро». Це найбільша діорама в Україні, і одна з найбільших у світі. Діорама складається із величезної картини, де зображені події битви, а на передньому плані розташовані справжні камені, дерева, зброя, навіть звуки є, що здається, ніби ти присутній при штурмі Дніпра радянськими воїнами.

Праворуч від музею – галявина з середньовічними половецькими бабами, витесаними з каменя. Вдосталь долучившись до історії, ми пообідали та вирушили до автобуса, адже вже потрібно було їхати додому.

Це була дуже цікава поїздка, проте вона виявилась занадто короткою. Дніпропетровськ - дивовижне місто, ми не встигли познайомитися з багатьма його визначними місцями: музеями, парками, соборами, стадіоном «Дніпро-Арена». А отже є потреба повернутися сюди ще раз!

Кiлькiсть переглядiв: 854

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.