Засоби масової інформації про ГНТН

/Files/images/al2015/Слайд1.JPG

Сюжет у програмі "День за днем" від 20.03.2017


/Files/images/almanah/1212.jpg

Сюжет у програмі "День за днем" 22.02.2017


"Їхній орієнтир – оновлена школа зі сталими традиціями", стаття у "Вечірній газеті" - від 05.09.2016

За результатами цьогорічного зовнішнього незалежного оцінювання міське управління освіти оприлюднило рейтинг загальноосвітніх навчальних закладів Кропивницького. Лідирує в ньому гімназія нових технологій навчання, слідом за нею – Кіровоградський колегіум і гімназія імені Тараса Шевченка.
Щоб дізнатися про секрети їх успіху та розповісти про них нашим читачам, "ВГ" звернулася до керівників міських переможця та призерів ЗНО-2016 Любові Краснової, Олени Максимової і Галини Войної з такими запитаннями:
1. Якими є передумови успіху навчального закладу, очолюваного вами, у цьогорічному ЗНО?
2. У чому полягають особливості школи, якою ви керуєте, її відмінності від інших?
3. Як ви ставитесь до нової шкільної реформи?
4. Що, на вашу думку, варто взяти до оновленої школи зі "старої" (ідеї Сухомлинського, Макаренка тощо)?
5. Що саме в теперішній школі слід змінити?

/Files/images/2017/020916_krasnova.jpg
Любов Краснова, директор гімназії нових технологій навчання
1. Причина успіху нашої гімназії в цьогорічному ЗНО полягає в багаторічній плідній праці педагогічного колективу. На запитання щорічного моніторингу "Що допомагає вам у підготовці до ЗНО?" наші учні надали такі відповіді: учитель школи і шкільна програма; учитель-репетитор, програма ЗНО; самоосвіта; курси при ВНЗ (очні, заочні), які додавали певні бали до вступних; участь у МАН, предметних олімпіадах.


2. Педагогічна концепція гімназії базується на уявленні про учня як про суб’єкта навчально-пізнавальної діяльності, ширше – як суб’єкта власного творчого саморозвитку. При такому підході основним завданням педагога є не навчання учня (у традиційному розумінні), а формування в нього здатності до самостійного набуття знань і розвитку практичних компетенцій.
Наші вчителі розуміють педагогічний процес як органічне поєднання світоглядно-орієнтовного навчання з контрольовано-керованою самостійною навчально-пізнавальною діяльністю з інтенсивно поглибленим навчанням. Головними девізами запропонованої ідеології є такі: дорогу подолає той, хто пізнає; максимум творчої самостійної пізнавальної діяльності учня.
Основні принципи і положення, закладені в концепції гімназії, передбачають насамперед повагу до учня як до особистості з великим творчим потенціалом, який має бути пробудженим до життя, отже, максимально задіяним у процес навчально-пізнавальної діяльності. Наші козирі – комплексна технізація, насамперед, комп’ютеризація педагогічного процесу; перевага самостійної творчої роботи над аудиторною при безпосередній участі вчителя; запровадження сучасних навчальних технологій, найкращі педагогічні досягнення; регулярний багатовимірний контроль, переважно шляхом тестування; запровадження нового підходу до добору навчального матеріалу і планування змісту навчально-пізнавальної діяльності, покликаного забезпечити її комплексність, цілісність, інтегративність і, як результат, гармонійний інтелектуально-духовний розвиток дитини; орієнтація на світоглядне навчання на противагу традиційному описовому фактологічному навчанню; використання принципу контрастивності (ґрунтовна підготовка з профільної спеціалізації у поєднанні з додатковою підготовкою з концептуально-протилежного вузького профілю).
Важливими також є постійний творчий пошук, погляд на навчально-пізнавальну діяльність як на динамічний експериментальний процес; фактори мотивації та підтримання високого кваліфікаційного статусу педагогів, у тому числі шляхом ротації, а також спеціалізована підготовка педагогів, матеріально-моральне заохочування їх, допоміжного персоналу і учнів.
У результаті всього сказаного всі випускники гімназії вступають до ВНЗ, кожен третій наш випускник – медаліст, у закладі створено шкільний телевізійний центр, який містить відеопідручники і відеоенциклопедії (авторські доробки), і дитяче телебачення (телекомпанія "Око").
Окремо слід сказати про участь гімназистів у всеукраїнських і міжнародних конкурсах та фестивалях, а це – більше десятка різноманітних заходів творчої молоді України і світу (за останні десять років наші учні близько сорока разів їздили на фестивалі в Україні та десять – за кордон, у європейські країни Шенгенської угоди). У гімназії існує клуб "Маршрут вихідного дня". Протягом десяти років учні з батьками та педагогами здійснили близько ста подорожей! Відвідали 48 музеїв, національних парків, заповідників. Побували в Києві, Одесі, Харкові, Полтаві, Миколаєві, Львові, Донецьку, Луганську, Кривому Розі, Мукачевому, Береговому, Моршині, Трускавці, Умані, Світловодську, Олександрії, Кременчуці, Чигирині, Чернігові, Ніжині, Суботові, Розумівці, Бовтишці, Пирогові. А ще були екскурсії до Польщі, Австрії, Угорщини, Чехії та Словаччини.


3. До змін в освіті ставлюсь позитивно. Уже давно потрібно змінювати школу, осучаснювати її.


4. Ідеї Сухомлинського і Макаренка – вічні, особливо сьогодні, але час диктує новітні технології.


5. Ми чекаємо змін. Гімназія проводила дослідницько-експериментальну роботу в межах державної соціальної програми "Школа майбутнього". Ми моделювали відкриту соціально-педагогічну систему "Школа майбутнього" в нашому місті. Тому розмова на дану тему заслуговує окремого розгляду.


Понеділок, 22 серпня 2016

Про підсумки Зовнішнього незалежного оцінювання випускників шкіл Кропивницького повідомила сьогодні на апаратній нараді у міськраді начальник управління освіти Лариса Костенко, пише інформаційний портал "Рідний Край".

Цьогоріч середній бал за оцінювання збільшився. Зокрема з української мови цьогоріч він становить 7,1 бали, минулого – 6,2.

Лідерами за результатами ЗНО з української мови є Гімназія нових технологій навчання, НВК «Кіровоградський колегіум», гімназія ім. Т. Шевченка.

За результатами оцінювання з математики лідирують - Гімназія нових технологій навчання, школа-ліцей «Вікторія-П», школа №4.

З Історії України - Гімназія нових технологій навчання, школа-ліцей «Вікторія-П», школа №29.


Статья "Школа нашей мечты". Гезета "Украина-Центр", №33 от 18.06.2016

....."Если говорить об объективных показателях, то, по словам Ларисы Костенко, «идеальная школа» – это гимназия новых технологий обучения. Именно там самый высокий средний балл ВНО по городу – 9,3, а значит, самый высокий уровень образования. На втором месте – коллегиум № 11, на третьем – гимназия им. Тараса Шевченко №5".....


Інформаційний портал "Фотоінформ": http://fotoinform.net/news/News/kirovograd-shkolniki-predlozhili-andreyu-raykovichu-svoi-idei-foto.html

/Files/images/2017/33332.jpg


Інформаційний портал "DEPO.Кіровоград": http://kr.depo.ua/ukr/kr/nad-kirovogradom-pidnimut-boyoviy-prapor-zi-shodu-18032016172200

/Files/images/2017/нич.jpg


Інформаційний портал "Перша електронна газета": http://persha.kr.ua/news/life/69909-shkolyarka-zaproponuvala-rajkovichu-pidnyati-nad-kirovogradom-bojovij-prapor-z-ato.html

/Files/images/2017/нис 2.jpg


Інформаційний портал "Українські національні новини": http://region.unn.ua/uk/news/38811-prapor-iz-zoni-boylovikh-diy-pidiymut-nad-kirovogradom

/Files/images/2017/нис 4.jpg


З сайту Кіровоградської обласної державної адміністрації http://www.kr-admin.gov.ua/start.php?q=News1/Ua/2014/13021404.html

/Files/images/2017/ник.jpg


З Сайту 0522.ua (на російській мові) http://www.0522.ua/news/474625

/Files/images/2017/ник 4.jpg


/Files/images/al2015/длд.jpg

Сюжет у програмі "День за днем" від 13 лютого 2014 р. http://www.youtube.com/watch?v=_JlFkufY9zA#t=45


· Книга «Школа відкритого освітнього простору» (До 95-річчя Василя Олександровича Сухомлинського та 21-річчя Кіровоградської гімназії нових технологій навчання), 2013 р.;

· Краснова Л.С., директор гімназії НТН. Стаття «Відкрита соціально-педагогічна система НВО «Школа майбутнього» міста Кіровограда». Журнал «Позакласний час» №5 за 2010 рік.;

· Стаття «Школа из будущого» у газеті «Вечірня газета» органу Кіровоградської міської ради Кіровоградської області №34 від 20.08.2009.

· Краснова Л.С., директор гімназії НТН. Стаття «Найкоштовніший дар». Журнал «Світ виховання» №3 за 2009 рік.

· Краснова Л.С., директор гімназії НТН. Стаття «Теоретична модель вчителя «Школи майбутнього». Журнал «Світ виховання» №3 за 2009 рік.

· Краснова Л.С., директор гімназії НТН. Стаття «Положення про науково-методичний центр НВО «Школи майбутнього». Журнал «Світ виховання» №3 за 2009 рік.

· Ліфер О.А., заступник директора з НВР. Стаття «Виховна система «Сім скрижалей». Журнал «Світ виховання» №3 за 2009 рік.

· Кисорець Ю.В., практичний психолог гімназії. Стаття «Психокорекційна програма на тему тренінгу для учнів підліткового віку». Журнал «Світ виховання» №3 за 2009 рік.

· Петрова Л.О., бібліотекар. Стаття «Основи інформаційної культури (експериментальний навчальний курс за вибором)». Журнал «Світ виховання» №3 за 2009 рік.

Кiлькiсть переглядiв: 357

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.