Засоби масової інформації про заклад
Сюжет на телеканалі "Суспільне Кропивницький"
06 січня 2022 р.
Сюжет на каналах "Правда тут", "24 канал" на інших про збір подарунків для онкохворих дітей, які лікуються в обласній дитячій лікарні
грудень 2021 р.
«Йдучи шляхами минулого - доктор Олександра Моллоу надихає молодь майбутнього» - Співпраця між учнями та випускницею ГНТН"
Доктор Олександра Моллоу розповіла читачам відомого блогу (UNSW Women in Maths and Science Champions Program Blog) про СТЕМ-освіту та співпрацю програми «Жінки-Чемпіони у Математиці та Науці» Університету Нового Південного Уельса (м.Сідней, Австралія) з учнями Кіровоградської гімназії нових технологій навчання з міста Кропивницького, (Україна).
вересень 2020 р.
Оригінал статті ТУТ
Про організацію дистанційного навчання у ГНТН під час призупинення освітнього процесу
Сюжет на каналі Суспільного телебачення і радіомовлення України у програмі "День за днем" від 07.05.2020
Вчитель майбутнього, директор майбутнього. Інтерв’ю з директоркою Гімназії нових технологій навчання
Інформаційна агенція від 30.04.2020 р.
Інтерв'ю ТУТ
.
Сюжет на каналі Суспільного телебачення і радіомовлення України у програмі "День за днем" від 07.04.2020
Про підготовку команди з семи учнів гімназії нових технологій навчання до участі у Всеукраїнському турнірі з робототехніки FIRST LEGO League.
Сюжет на каналі Суспільного телебачення і радіомовлення України у програмі "День за днем" від 06.02.2020
Семеро учнів гімназії нових технологій навчання готуються до участі у Всеукраїнському турнірі з робототехніки FIRST LEGO League.
Семеро кропивницьких школярів готуються до турніру з робототехніки
Детальніше читайте тут: https://informer.kr.ua/2020/02/06/semero-kropyvnytskykh-shkoliariv-hotuiutsia-do-turniru-z-robototekhniky/
Детальніше читайте тут: https://informer.kr.ua/2020/02/06/semero-kropyvnytskykh-shkoliariv-hotuiutsia-do-turniru-z-robototekhniky/
Семеро кропивницьких школярів готуються до турніру з робототехніки
Детальніше читайте тут: https://informer.kr.ua/2020/02/06/semero-kropyvnytskykh-shkoliariv-hotuiutsia-do-turniru-z-robototekhniky/
Детальніше читайте тут: https://informer.kr.ua/2020/02/06/semero-kropyvnytskykh-shkoliariv-hotuiutsia-do-turniru-z-robototekhniky/
І
Стаття на інформаційному порталі "ІNFORMER kr.ua", 06.02.2020
Про рівень навчальних досягнень свідчить і кількість медалей, і відсоток, по відношенню до кількості випускників 2019 року (як і попередніх 5 років)
Інформаційна агенція "Утренний город". 26.06.2019. Інтерв'ю з начальником управління освіти Міської ради міста Кропивницького Ларисою Костенко
"У Кропивницькому визначили кращих юних конструкторів та програмістів", Інтернет-видання "З перших вуст", 06.05.2019 р.
.
FIRST LEGO League: талановиті конструктори Кропивницького вибороли квиток до наступного етапу змагань, Інтернет-видання "З перших вуст", 16.12.2018 р.
Екскурсія до Кіровоградського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру 11.02.2019 р.
Сюжет у програмі "День за днем" від 25.01.2019
Сюжет у програмі "День за днем" від 20.01.2019
.
Сюжет у програмі "День за днем" від 20.03.2017
Сюжет у програмі "День за днем" 22.02.2017
"Їхній орієнтир – оновлена школа зі сталими традиціями", стаття у "Вечірній газеті" - від 05.09.2016
За результатами цьогорічного зовнішнього незалежного оцінювання міське управління освіти оприлюднило рейтинг загальноосвітніх навчальних закладів Кропивницького. Лідирує в ньому гімназія нових технологій навчання, слідом за нею – Кіровоградський колегіум і гімназія імені Тараса Шевченка.
Щоб дізнатися про секрети їх успіху та розповісти про них нашим читачам, "ВГ" звернулася до керівників міських переможця та призерів ЗНО-2016 Любові Краснової, Олени Максимової і Галини Войної з такими запитаннями:
1. Якими є передумови успіху навчального закладу, очолюваного вами, у цьогорічному ЗНО?
2. У чому полягають особливості школи, якою ви керуєте, її відмінності від інших?
3. Як ви ставитесь до нової шкільної реформи?
4. Що, на вашу думку, варто взяти до оновленої школи зі "старої" (ідеї Сухомлинського, Макаренка тощо)?
5. Що саме в теперішній школі слід змінити?
Любов Краснова, директор гімназії нових технологій навчання
1. Причина успіху нашої гімназії в цьогорічному ЗНО полягає в багаторічній плідній праці педагогічного колективу. На запитання щорічного моніторингу "Що допомагає вам у підготовці до ЗНО?" наші учні надали такі відповіді: учитель школи і шкільна програма; учитель-репетитор, програма ЗНО; самоосвіта; курси при ВНЗ (очні, заочні), які додавали певні бали до вступних; участь у МАН, предметних олімпіадах.
2. Педагогічна концепція гімназії базується на уявленні про учня як про суб’єкта навчально-пізнавальної діяльності, ширше – як суб’єкта власного творчого саморозвитку. При такому підході основним завданням педагога є не навчання учня (у традиційному розумінні), а формування в нього здатності до самостійного набуття знань і розвитку практичних компетенцій.
Наші вчителі розуміють педагогічний процес як органічне поєднання світоглядно-орієнтовного навчання з контрольовано-керованою самостійною навчально-пізнавальною діяльністю з інтенсивно поглибленим навчанням. Головними девізами запропонованої ідеології є такі: дорогу подолає той, хто пізнає; максимум творчої самостійної пізнавальної діяльності учня.
Основні принципи і положення, закладені в концепції гімназії, передбачають насамперед повагу до учня як до особистості з великим творчим потенціалом, який має бути пробудженим до життя, отже, максимально задіяним у процес навчально-пізнавальної діяльності. Наші козирі – комплексна технізація, насамперед, комп’ютеризація педагогічного процесу; перевага самостійної творчої роботи над аудиторною при безпосередній участі вчителя; запровадження сучасних навчальних технологій, найкращі педагогічні досягнення; регулярний багатовимірний контроль, переважно шляхом тестування; запровадження нового підходу до добору навчального матеріалу і планування змісту навчально-пізнавальної діяльності, покликаного забезпечити її комплексність, цілісність, інтегративність і, як результат, гармонійний інтелектуально-духовний розвиток дитини; орієнтація на світоглядне навчання на противагу традиційному описовому фактологічному навчанню; використання принципу контрастивності (ґрунтовна підготовка з профільної спеціалізації у поєднанні з додатковою підготовкою з концептуально-протилежного вузького профілю).
Важливими також є постійний творчий пошук, погляд на навчально-пізнавальну діяльність як на динамічний експериментальний процес; фактори мотивації та підтримання високого кваліфікаційного статусу педагогів, у тому числі шляхом ротації, а також спеціалізована підготовка педагогів, матеріально-моральне заохочування їх, допоміжного персоналу і учнів.
У результаті всього сказаного всі випускники гімназії вступають до ВНЗ, кожен третій наш випускник – медаліст, у закладі створено шкільний телевізійний центр, який містить відеопідручники і відеоенциклопедії (авторські доробки), і дитяче телебачення (телекомпанія "Око").
Окремо слід сказати про участь гімназистів у всеукраїнських і міжнародних конкурсах та фестивалях, а це – більше десятка різноманітних заходів творчої молоді України і світу (за останні десять років наші учні близько сорока разів їздили на фестивалі в Україні та десять – за кордон, у європейські країни Шенгенської угоди). У гімназії існує клуб "Маршрут вихідного дня". Протягом десяти років учні з батьками та педагогами здійснили близько ста подорожей! Відвідали 48 музеїв, національних парків, заповідників. Побували в Києві, Одесі, Харкові, Полтаві, Миколаєві, Львові, Донецьку, Луганську, Кривому Розі, Мукачевому, Береговому, Моршині, Трускавці, Умані, Світловодську, Олександрії, Кременчуці, Чигирині, Чернігові, Ніжині, Суботові, Розумівці, Бовтишці, Пирогові. А ще були екскурсії до Польщі, Австрії, Угорщини, Чехії та Словаччини.
3. До змін в освіті ставлюсь позитивно. Уже давно потрібно змінювати школу, осучаснювати її.
4. Ідеї Сухомлинського і Макаренка – вічні, особливо сьогодні, але час диктує новітні технології.
5. Ми чекаємо змін. Гімназія проводила дослідницько-експериментальну роботу в межах державної соціальної програми "Школа майбутнього". Ми моделювали відкриту соціально-педагогічну систему "Школа майбутнього" в нашому місті. Тому розмова на дану тему заслуговує окремого розгляду.
Понеділок, 22 серпня 2016
Про підсумки Зовнішнього незалежного оцінювання випускників шкіл Кропивницького повідомила сьогодні на апаратній нараді у міськраді начальник управління освіти Лариса Костенко, пише інформаційний портал "Рідний Край".
Цьогоріч середній бал за оцінювання збільшився. Зокрема з української мови цьогоріч він становить 7,1 бали, минулого – 6,2.
Лідерами за результатами ЗНО з української мови є Гімназія нових технологій навчання, НВК «Кіровоградський колегіум», гімназія ім. Т. Шевченка.
За результатами оцінювання з математики лідирують - Гімназія нових технологій навчання, школа-ліцей «Вікторія-П», школа №4.
З Історії України - Гімназія нових технологій навчання, школа-ліцей «Вікторія-П», школа №29.
Статья "Школа нашей мечты". Гезета "Украина-Центр", №33 от 18.06.2016
....."Если говорить об объективных показателях, то, по словам Ларисы Костенко, «идеальная школа» – это гимназия новых технологий обучения. Именно там самый высокий средний балл ВНО по городу – 9,3, а значит, самый высокий уровень образования. На втором месте – коллегиум № 11, на третьем – гимназия им. Тараса Шевченко №5".....
Інформаційний портал "Фотоінформ": http://fotoinform.net/news/News/kirovograd-shkolniki-predlozhili-andreyu-raykovichu-svoi-idei-foto.html
Інформаційний портал "DEPO.Кіровоград": http://kr.depo.ua/ukr/kr/nad-kirovogradom-pidnimut-boyoviy-prapor-zi-shodu-18032016172200
Інформаційний портал "Перша електронна газета": http://persha.kr.ua/news/life/69909-shkolyarka-zaproponuvala-rajkovichu-pidnyati-nad-kirovogradom-bojovij-prapor-z-ato.html
Інформаційний портал "Українські національні новини": http://region.unn.ua/uk/news/38811-prapor-iz-zoni-boylovikh-diy-pidiymut-nad-kirovogradom
З сайту Кіровоградської обласної державної адміністрації http://www.kr-admin.gov.ua/start.php?q=News1/Ua/2014/13021404.html
З Сайту 0522.ua (на російській мові) http://www.0522.ua/news/474625
Коментарi