Участь педагогічних працівників у семінарах, тренінгах, майстер-класах, конференціях (2011-2014 роки)

Назва семінару, тренінгу, майстер-класу, конференції, дистанційних курсів Дата, місце проведення ПІП, посада
1 Семінар на тему «Реалізація Державної цільової соціальної програми «Школа майбутнього» на 2007-2010 роки» 28.01.2010, м.Київ, ІІТЗО Краснова Л.С., директор гімназії
2 Засідання Вченої ради Інституту інноваційних технологій 24.02.2010, м.Київ, ІІТЗО Краснова Л.С., директор гімназії
3 Майстер-клас «Інноваційна діяльність у системі навчання, виховання й управління» 31.05.2010, м.Київ, ІІТЗО Краснова Л.С., директор гімназії
4 ІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій 14.10.2010, м.Черкаси Краснова Л.С., директор гімназії; Ліфер О.А., заступник директора з навчально-виховної роботи; Кисорець Ю.В., практичний психолог
5 Майстер-клас на кращу модель навчального закладу «Школа майбутнього» 23.11.2010, м.Київ, АПН України Краснова Л.С., директор гімназії
6 Всеукраїнська науково-практична конференція за темою «Школа толерантності як модель інноваційного навчального закладу ІІІ тисячоліття» 12-13.04.2011, м.Хмельницький Краснова Л.С., директор гімназії
7 Всеукраїнська науково-практична конференція «Особистісно орієнтоване навчання і вихованя» 30.04.2011, м.Сміла, Ліфер О.А., заступник директора з навчально-виховної роботи
8 Семінар директорів експериментальних навчальних закладів всеукраїнського рівня з питань організації дослідно-експериментальної роботи 03.02.2012, м.Київ, ІІТЗО Краснова Л.С., директор гімназії
9 Засідання комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи 29.05.2012, м.Київ, ІІТЗО Краснова Л.С., директор гімназії
10 Обласна науково-практична конференція «Безпека дітей та молоді в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія» (комунальний заклад «Кіровоградській обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського») 5 лютого 2013 року, м. Кіровоград Краснова Л.С., директор гімназії; Буров О.М. заступник директора з НВР; Єрмаков Д.О., вчитель інформатики
11 Науково-практична інтернет-конференція «Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста» (ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради) 09-11 січня 2014, м. Кіровоград, http://doslidniks.at.ua/ Краснова Л.С., директор гімназії
12 Ярмарок педагогічних ідей «Інформаційно-комунікаційна компетентність педагогів як умова забезпечення якісної освіти» Травень 2014 р., м.Кіровоград Краснова Л.С., директор гімназії; Єрмаков Д.О., вчитель інформатики

Інформація про проведений обласний науково-практичний семінар директорів гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл, навчально-виховних комплексів та експериментальних навчальних закладів з проблеми «Удосконалення системи підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями»

Оригінал інформації за цим посиланням

Відповідно до наказу управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації від 28.12.2010 р. № 589 «Про проведення обласних конференцій, семінарів, засідань творчих груп, занять шкіл творчого вчителя, педагогічної майстерності, майстер-класів у 2011 році» 20-21 лютого 2011 року відбувся обласний науково-практичний семінар директорів гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл, навчально-виховних комплексів та експериментальних навчальних закладів з проблеми «Удосконалення системи підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями» на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського та Кіровоградської гімназії нових технологій навчання Кіровоградської міської ради.

Мета семінару: удосконалення системи знань і вмінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо науково-методичного забезпечення підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями.

Робота семінару була спрямована на ознайомлення керівників загальноосвітніх навчальних закладів з інноваційними формами організаційно-методичного супроводу роботи щодо розвитку здібностей і обдарувань учнів, сприяння формуванню системи знань про педагогічні технології розвитку особистості обдарованих учнів, удосконаленню системи знань і вмінь у директорів гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл, навчально-виховних комплексів та експериментальних навчальних закладів щодо науково-методичного забезпечення підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями.

Семінар розпочала завідувач науково-методичного центру з питань координації діяльності методичних кабінетів (центрів) і методичної роботи з педагогічними кадрами Половенко О.В., яка наголосила на необхідності систематизації роботи з питань розвитку здібностей і обдарувань учнів у загальноосвітньому навчальному закладі, проаналізувала нормативно-правові документи щодо роботи з обдарованими учнями та надала інформацію про досвід роботи загальноосвітніх навчальних закладів області з питань організаційно-методичного забезпечення роботи з обдарованими учнями.

Методист відділу ліцензування та атестації навчальних закладів області Юренко Н.М. повідомила слухачам семінару про застосування деяких норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.11.2010 р. № 930).

На семінарі виступили викладачі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського з питань:

- науково-методичне забезпечення підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями (Жосан О.Е., старший викладач кафедри педагогіки та психології, канд. пед. наук),

- фасилітація як засіб удосконалення роботи з обдарованими учнями (Гельбак А.М., старший викладач кафедри педагогіки та психології, канд. пед. наук),

- педагогічні технології розвитку особистості обдарованих учнів (Тараненко Р.К., старший викладач кафедри корекційної педагогіки).

Слухачі семінару відвідали Кіровоградську гімназію нових технологій навчання Кіровоградської міської ради (директор Краснова Л.С.) і ознайомились з досвідом роботи педагогічного колективу гімназії щодо розвитку здібностей і обдарувань гімназистів.

Краснова Л.С. презентувала цікаві та інноваційні форми організаційно-методичного супроводу роботи з обдарованими учнями, інформаційні технології, запроваджені у гімназії, наголосивши на тому, що система роботи з розвитку здібностей і обдарувань не є сталою, а постійно удосконалюється і оновлюється у світлі сучасних вимог до компетентності вчителя.

Захоплюючим був виступ Любов Степанівни про модель школи майбутнього та здійснення педагогічним колективом гімназії дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Моделювання відкритої соціально-педагогічної системи «Школа майбутнього».

Зацікавленість у слухачів семінару викликав виступ Ліфер О.А. (заступник директора з навчально-виховної роботи Кіровоградської гімназії нових технологій навчання Кіровоградської міської ради) про впровадження освітніх інновацій та створення системи виховної роботи на основі історико-логічного і культурологічного виховання.

Буров О.М. (заступник директора з навчально-виховної роботи Кіровоградської гімназії нових технологій навчання Кіровоградської міської ради) ознайомив учасників семінару з механізмом здійснення моніторингу творчих здібностей учнів і їх здатності до розвитку та самовдосконалення.

Під час круглого столу з проблеми «Шляхи удосконалення організаційно-методичного супроводу роботи з обдарованими учнями» виступили:

- директор спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу № 3 м. Долинської, яка ознайомила слухачів семінару з досвідом здійснення педагогічним колективом моніторингу якості освіти учнів як складовою системи роботи з обдарованими дітьми;

- директор ліцею інформаційних технологій Олександрійської міської ради, яка ознайомила слухачів семінару з технологією організації і проведення моніторингових досліджень в ЛІТ та наголосила, що основна мета моніторингових досліджень в ЛІТ полягає в забезпеченні якісного рівня освіти та наукового підходу до управління ЛІТ, своєчасного корегування окремих ланок функціонування освітньої системи ліцею та прогнозування подальших тенденцій її розвитку;

- методист відділу інноваційної діяльності та інтелектуально власності Марченко І.А. про вдосконалення організаційно-методичного забезпечення роботи з розвитку здібностей і обдарувань учнів у загальноосвітньому навчальному закладі.

Підводячи підсумки роботи, учасники семінару взяли активну участь в обговоренні основних шляхів удосконалення організаційно-методичного супроводу роботи з обдарованими учнями та визначили основні види та форми методичної роботи з педагогічними працівниками щодо розвитку здібностей і обдарувань школярів.

Висловлюємо подяку педагогічному колективу Кіровоградської гімназії нових технологій навчання Кіровоградської міської ради за створення належних умов для проведення семінару та плідну співпрацю.

Кiлькiсть переглядiв: 3505

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.