Міжнародний хакатон - Global Game Jam 2017
Новий рік в стінах Льотної академії почався з ретельної підготовки до другого Міжнародного хакатону - Global Game Jam 2017. Для тих, хто вперше почув про цей захід: Державна Льотна Академія була і залишається єдиною локацією в Україні, де програмісти і любителі, професіонали і початківці можуть позмагатися у створенні комп'ютерних ігор. Завдання заходу полягає в тому, щоб за 48 годин створити гру на певну тему, яку учасники дізнаються безпосередньо на Хакатони (форум розробників, під час якого фахівці з різних областей розробки програмного забезпечення (програмісти, дизайнери, менеджери) спільно працюють над вирішенням якої-небудь проблеми).
Кількість учасників зростає в геометричній прогресії, і ми впевнені, що така тенденція залишиться і надалі.
Під час церемонії відкриття хакатону в Україні учасники за допомогою скайп-зв'язку мали можливість поспілкуватись з іншими локаціями Global Game Jam з нашого чи суміжних годинникових поясів (ОАЕ, Польща, Норвегія, Литва, Молдова, Німеччина, Фінляндія), почути звернення центрального оргкомітету та партнерів проекту. На протязі двох днів, під час яких тривала напружена боротьба між учасниками, їм допомогали голова кластеру «ІТ-Альянс 4.0» Сергій Неділько та проректор льотної академії Олександр Чумак.
Статистика свідчить: Україна займає почесне місце в 50-ке з 705 локацій по всьому світу за кількістю любителів створення таких ігор.
В цьому році зареєструвалася 31 команда з різних куточків нашої країни. Від ГНТН у конкурсі взяли участь – Гуртова Софія, Янушев Антон, Гордієнко Юлія та Прахоменко Ігор.
20 січня 2017 року о 17.00, паралельно з іншими країнами-учасниками, нам оголосили тему, на яку ми повинні були створити гру.
Темою цього року стали «Хвилі». Не було обмежень, у якому середовищі ми мали її зробити. Учасникам були надані стандартні комп’ютери, на яких вже були встановлені необхідні програми. Крім того, кожен міг підкріпитися кавою чи чаєм та печивом.
На всю роботу було надано трохи менше 48 годин. Ми провели майже повні два дні на території академії. Атмосфера була просто вражаюча. З багатьох міст України зібрались початківці та досвідчені програмісти. Всі були відкриті до спілкування, допомоги, поради чи оцінки роботи.
За допомогою креативного мислення і знань програмування учасники конкурсу створили 31 гру на тему «Хвилі».
О 15:00 у неділю була припинена реєстрація робіт на сайті GGJ. Судді підходили до учасників, питали про гру, задумку, як хід гри пов’язаний з темою, просили показати відео з геймплеєм чи саму гру. Було дуже хвилююче розповідати про те, що ти створив сам досвідченим програмістам. Також ми могли спробувати пограти у ігри інших команд, оцінити їх.
Проте найнезабутнім моментом була презентація гри. Кожна команда мала розповісти про гру та показати відео. Тож усі дуже хвилювались, як сприймуть роботу судді та представники різних компаній (серед них «Radiy», Студія анімації та дизайну «200х300», Школа програмування «Ш++» та інші).
Наше промо-відео гри
Коли закінчилась презентація, судді пішли порадитись, а учасники продовжували спілкуватись між собою. Через деякий час почалось нагородження. Нашу гру відмітив представник «Radiy», а Юля Гордієнко отримала приз – ардруїн у номінація «Дитяча команда». Кожен учасник отримав диплом, який засвідчував участь у GGJ.
Журі нагородило перші 7 команд, які набрали найбільше балів.
Наша команда посіла..... 8 місце (з 31 !!!).
Переможцем хакатону стала команда з Харкова за створення гри "Rock a Wave". Завдяки підтримці партнерів, українському оргкомітету вдалося нагородити команди, що посіли перші 7 місць цінними призами: квитками на закриті ІТ конференції, вартість яких становить від 300 до 1200$, планшетами та комплектами Raspberry, крім того деякі члени журі нагородили учасників у своїх номінаціях.
Пархоменко Ігор презентував свою гру ‘SandyRally, використовуючи 3D-моделі та 3D-анімацію. Гра була створена у програмі UnrealEngine. Також були використані програми 3DSMax, V-ray, Pix-Plant, Photoshop, VisualStudio.
Гра складається із 8 рівнів складності. Автомобіль їздить по пустелі та змагається з птахом на швидкість. Гравець повинен обігнати птаха. Якщо птах проходить дистанцію швидше, то гравець повертається на початок рівня. Якщо першим фінішує автомобіль, то гра автоматично переходить на наступний рівень.
З кожним рівнем, умови проходження траси ускладнюються: збільшується швидкість суперника, з’являються перешкоди, змінюються день та ніч.
У грі реалізовані фізичні параметри руху, є функція для зміни якості зображення.
Коментарi